Ani v digitálnej dobe by nemali firmy zabúdať na dôležitosť outdoorovej reklamy, ktorá má stále veľký význam. Vonkajšie reklamné tabule osadené na uliciach sú efektívnym marketingovým nástrojom, keďže sú neustále na očiach veľkému množstvu ľudí. To však samo o sebe nestačí. Mnoho z nich je nekvalitne spracovaných či nevýrazných, čím sa míňajú požadovanému účinku. Aby bola vaša vonkajšia reklama naozaj účinná a splnila svoj cieľ, a to zvýšiť povedomie o vašej firme a prilákať zákazníkov, mala by spĺňať určité vlastnosti.

Málo je niekedy viac

Aj keď by mala byť vaša outdoorová reklama výrazná, zároveň by mala mať určitú formu a držať sa jednoduchšieho dizajnu. Príliš veľa farieb, vzorov, obrázkov či typov písma je skôr na škodu a pôsobí na okoloidúcich chaoticky. Ak si nie ste istí, ako by mali vaše reklamné tabule vyzerať, obráťte sa na nás a s návrhom vám radi pomôžeme.

Išli ste niekedy autom okolo billboardu, ktorý mal tak veľa textu, že ste sa z neho nestihli nič dozvedieť? To je to, čomu by ste sa mali ako firma pri komunikácii s potenciálnymi zákazníkmi vyhnúť. Vaše reklamné tabule by mali byť stručné a obsahovať len relevantné informácie. Na väčšie množstvo textu sú vhodnejšie iné formy propagácie, napríklad printová či internetová reklama.

Vtip a kreativita

Ľudia najlepšie reagujú na originálne reklamy s vtipom, vďaka čomu im ostávajú dlhšie v pamäti. Preto, ak je to možné a charakter vášho podnikania vám to dovoľuje, skúste staviť pri vymýšľaní konceptu vašej vonkajšej reklamy na kreativitu.

Veľkoformátová tlač je ako stvorená na pritiahnutie pozornosti veľkého množstva ľudí. Pre čo najväčšiu efektivitu by ste sa však nemali spoliehať len na jeden billboard, bigboard, citylight či banner. Investujte aspoň do troch a umiestnite ich do vhodných lokalít podľa odhadovaného výskytu vašich cieľových skupín.